Matblogg

Denne bloggen skrives i anledning blogg-praksis, som er en del av journalistikkutdannelsen ved Universitetet i Bergen. Jeg skal komme med middagsforslag som selv en student kan kjøpe og lage. For hvert innlegg vil jeg komme med hvilket utstyr du trenger, hvilke ingredienser, og fremgangsmåte for å lage maten.

Av og til vil det komme tips om gode tilbud, og små digresjoner med morsomme ting jeg snublet over på nettet.

I dag blir middagen taco, noe som forsåvidt er enkelt og greit, men jeg skal nå blogge om det likevel. På torsdag, fredag og på lørdag er imidlertid planen noe litt mer spennende – nemlig vårruller, tortellini i fløtesaus og sushi. Omnom, jeg gleder meg. Bilder og dagens middag dukker opp i løpet av kvelden eller morgendagen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Matblogg

  1. Vilde Kiese sier:

    høres spennende ut, lykke til med bloggen!

  2. fivrelden sier:

    Så flott med en mattblogg🙂

  3. fivrelden sier:

    mat i alle fall. Denne bloggen er ikke mye matt😉

Legg igjen en kommentar

